Loket huisvesting arbeidsmigranten
De gemeente Maasdriel vindt het belangrijk dat er ruimte is voor vragen, klachten en meldingen over huisvesting van arbeidsmigranten.
Daarom is hiervoor een loket:
- Een digitaal loket: via melding leefomgeving waarin u niet alleen overlast kunt melden, maar ook vragen kunt stellen. U krijgt alleen antwoord als u een e-mailadres of een telefoonnummer doorgeeft.
- Een persoonlijk loket: op vaste tijden is er een balie geopend in het gemeentehuis waar u na het maken van een afspraak een gesprek heeft met een medewerker. Waar nodig speelt de medewerker speelt uw vragen, klachten, en suggesties door naar de diverse vakgebieden. Deze medewerker blijft uw contactpersoon.
- Een telefonisch loket: uiteraard kunt u ook bellen met 14 0418.
Meest gestelde vragen
We hebben alvast wat antwoorden voor u op meest gestelde vragen (PDF, 220.3 kB).
Let op: dit loket is alleen voor informatie, niet voor 1e inschrijving/registratie.
Afspraak maken?
Bel voor een afspraak met 14 0418